
Az AMD GPUOpen csapata bejelentette a FidelityFX SDK 2.0 fejlesztői készlet megjelenését, amelynek egyik legfontosabb újdonsága a FidelityFX Super Resolution 4 (FSR 4) technológia beépítése. Ez az új verzió már gépi tanuláson alapuló (ML) neurális renderelési megoldásokat hoz a fejlesztők kezébe, a korábbi FSR 2 és FSR 3 mellett. A hivatalos közlemény szerint a 2.0-ás SDK egy „indulóplatform” az összes új ML-alapú technológiához, beleértve a jövőbeli FSR Redstone funkciókat is. Elsőként az FSR 4.0.2 vált nyilvánosan elérhetővé a fejlesztők számára. Az AMD FidelityFX SDK egy gyűjtemény erősen optimalizált, nyílt forráskódú effektusok (shader és futásidejű kód) együttese, melyet a fejlesztők használhatnak DirectX®12 vagy Vulkan® alkalmazásaik javítására. Az AMD FidelityFX SDK számos effektust tartalmaz.
Javítások és fejlesztések
- FSR 2.3.4 és FSR 3.1.5: javítás a negatív RCAS kimenetek esetére.
- Frameinterpolation Swapchain 3.1.5: javítva a parancslisták túlcsordulása (>2 frame késleltetésnél és nem aszinkron Frame Interpolation esetén), valamint megszüntettek egy alt-tab lefagyást, ha a Frame Generation engedélyezve volt.
Rendszerkövetelmények
- Visual Studio 2022 (ajánlott a vcpkg csomagkezelő telepítése is).
- Windows 10 SDK 10.0.18362.0.
Letöltés
Az AMD egy minimal csomagot (~125 MB) biztosít, amely tartalmazza az előre lefordított, aláírt DLL-eket és a mintakódot. A médiafájlok külön tölthetők le az AMD FidelityFX Media Delivery System segítségével.
További információ és a GitHub letöltési hivatkozás elérhetők a GPUOpen hivatalos oldalán.
Példakódok
Minden példakód C++ nyelven íródott, és az AMD Cauldron mintakeretrendszerüket használja és nyílt forráskódú. Az AMD FidelityFX SDK nyílt forráskódú, és a MIT licenc alatt terjeszti az AMD. További információk a licencfeltételekről a licencben találhatóak.
Mi is az az AMD FidelityFX SDK?
Az AMD FidelityFX SDK az új, könnyen integrálható megoldás a fejlesztők számára, akik szeretnék beépíteni az AMD FidelityFX technológiákat játékaikba, anélkül hogy bonyolult portolási eljárásokkal kellene bajlódniuk. Egyszóval mondatban, az AMD FidelityFX egy grafikus köztesréteg.
További információk
Az elmúlt néhány évben, amióta az AMD kiadta az AMD FidelityFX technológiákat, az egyik legnépszerűbb és legmegbízhatóbb technológiai partnerévé váltak az iparban. Kiemelkedő, nyílt forráskódú technológiákat most már több mint 250 játékban találhatja meg, amelyeket a játékipar legnagyobb nevei készítettek el. Ahogy az AMD FidelityFX technológiák egyre népszerűbbek lettek és szélesebb körben használttá váltak. Eközben látható volt, hogy sokféleképpen javíthatják a fejlesztők számára nyújtott élményt, akik be kívánják integrálni azokat a játékaikba. Az AMD FidelityFX SDK hozta azt az eredményt, amely a céluk volt: egyszerűséget, struktúrát és következetességet hozni az összes AMD FidelityFX technológiába.
